apakah yg anda akan buat

kadang2 bila kita jadi mangsa keadaan yg tak tahu hujung pangkal.. owg herdik atau pekik marahkan kita.. pernah tak jadi situasi macam tu.. walaupun tak selalu.. (kalau selalu ada yg pelik lah tu.. kaji diri)


pelik kan! tak suka atas apa yg jadi.. apa yang anda buat kalau terjadi situasi mcm tu? kadang2 orang marah tak tentu pasal.. saja buat keje kuat2.. nak kasi telinga kita dengar.. perli2 ke.. apa yang anda buat?


buat bodoh?

buat pandai?

diam je?

atau lawan balik?(kalau bukan salah anda macam mn? ke dier marah kat orang lain ke..)

erm.. walaupun malas nak layan..

walaupun malas nak pikir..

hadap je dengan tenang.. sebab disekeliling kita cuma manusia biasa.. macam kita..
#motivasi diri sendiri

1 comment:

[PCL] said...

bila orag lain marah2 ..kita plak yg tersa cm bila mak kita pukul anak kita..sebenarnya dia sindir menantu dia tuh..hahah, aduyaii!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...