Knp saya suka instagram?

Skg ni saya mmg agak giler dgn aplikasi Instagram.. Mane2 pegi nak snap belah sana, belah sini.. Edit2 gambo tang situ gak sampai kene marah dgn encik hubby.. Ngee.. Ngee.. Ngee.. Padan muke saya!!

Ok, knp la sy da gilerkan bende ni sampai jd malas nak bukak fb..

Pertama sekali, sy memang minat fotografi wpon tak der camera dslr.

Dengan instagram, Kita boleh berkarya dan menghasilkan seni fotografi yg menakjubkan.. dengan hanya menggunakan telefon bimbit.. Ok, past tu ianya tak membosankan mcm kat fesbuk sbb kebanyakan dr Kita hanya suka menunjuk nunjuk shj.. Mmg bleh jadi mcm tu gak kat instagram, cume nilai seni tu x de la...

Past tu melalui instagram kita dpt melihat dunia luar, jugak dapat bertukar tukar gambar dgn kawan kawan dr pelbagai negara...

Walaupon saya dpt tgk kat mana2 pon imej seperti langit, pokok, air, matahari tetap menarik perhatian.. Kita jadi insaf sesungguhnya Allah Maha pencipta yg agung..

Nikmatilah beberapa pict dr instagram milik AnisDamia

2 comments:

CiK Bella said...

Cantik! Suka,

nini said...

cantik la sume gambar...tapi nini takdak instagram pun...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...