hadiah kawen paling popular!

sejak dari bulan 9 lagi family ku bz dgn majlis pertunangan n perkahwinan sedara mara, dan juga family sendiri.. biasalah tu nak menyibuk sekali la aku nih.. sebab masa kawen dulu dah orang tolong... kalau buat sombong macam tak mengenang budi pulak.. lau yg belum kawen lagi lah kene menyibukkan diri takut lau kawen esok tak de org nak dtg.. (macam ade sorang sepupu aku) aku dah bercita-cita lau dia nak kawen esok lusa... aku nak g melancong... hehe..

bulan lepas sepupu aku kawen, aku n adik pempuan aku bagi hadiah 2 tingkat. punyelah dengki hati kitorang tak nak org lain hempap hadiah derang.. kitorang letak bungalah.. rebenlah kat atas hadiah tu.. hehehe...

selalunya hadiah kawen apa yg kawan2 bagi kat pengantin kat malaysia ni lah...
1- set cawan 6 biji
2- set pinggan mangkuk/ set jug
3- dapur gas (kalau nak nampak besar)
4- toaster/pembakar roti
5- set mangkuk ais krim
6- album
7- jam dinding


banyak lagi benonye tapi aku lupe sbb masa aku kawen hadiah yg aku dapat lain sikit
macam
1- tikar kayu
2- set buffe
3- handbag


apa lagi ek hadiah kawen yg popular?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...