jadi isteri yg alert!








awal bulan ni selepas meraikan anniversary yg kedua aku terlupa pasal birthday laki aku. bukan lah lupe langsung.. tapi preparation tu agak kelam kabut skit.. sebab birthday tu dgn anniversarry dah dekat2 kan... apa pun lepas ni aku janji akan jadi isteri yg alert.. tapi banyak sgt lah aku nak ingat....

kdg2 pikir, org laki ni tau keje je.. tak yah nak ingat kan itu, ingat kan ini...
sebagai contoh, pasal bayar saman.. dia buat tak tau je.. hari ni aku check, rm900!!!
dan dah lepas kadar 50% tu.. tinggal 30% sebelum 30 dec ni...

adoi ai.. pendek kata tahun depan aku akan lebih alert untuk simpan duit banyak2 pada december...

owh........ banyak lagi check list yg aku nak wat sekarang! sebelum berpisah ada aku titip foto2 bulan disember.. termasuklah anniversarry, birthday ucop n majlis kawen my best friend..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...