sedapnyer naan cheese ni

sy ade sorang kawan.. dier sama mcm saya.. kitorang suke MAKAN!!! dier ialah cik katak pink.. dan selalu mengoda saya dengan memperkenalkan tempat2 makanan yg sedap... k, lau nak tau.. kali ni dier ajak saye ke tmpat naan cheese yg paling power! serupa pizza!! cakap pon tarak guna.. baik tengok pitcha ni.. dah tentu2 terliur.. tempat ni kat tengah2 bandaraya kl.. dekat jln tuanku abdul rahman.. depan maju junction.. korang tgk ader sign lotus.. hotel lotus kot.. ader kedai serbaguna mcm seven-e tu.. sebelah ade mamak.. sebelah lagi... aku tak pernah tgk sign.. lau nak makan.. g malam la.. lepas kul 6 ke..

kan aku dah cakap.. serupa pitza!!


membuak2 cheezy dlm tu.. gigit jari la lau tgk gambo nih..


chicken tandoori ni pon tak kurang ohsemnyer..


kuah daal ni mmg pekat.. sedap sgt..


penghilang dahaga.. ade rasa mcm ginger skit.. tapi mmg best!!

ok.. aku nak ucap thanks kat cik katak pink sebab berkongsi informasi.. dan yg belum mencuba.. baik lah try.. ok.. tata!!

1 comment:

PCL said...

kat pekan Banting naan cheese dia tak power..liat!,..that why kena cari jejauh sana baru dapat yg ummph kalau nak makan!

eh ye , kamu duk dekat sini je KST ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...