cover android

ini adalah entri pertama untuk tahun 2013.. bley kata tahun ni nak memantapkan lagi entri2 belog yg kalerful ni.. bila kawan ku minta tolong untuk buat cover android kakaknyer.. aku terus bersetuju.. mula2 dier cuma ejek kakak dier sebab bila aku tanya jenama ape.. dier kata 'x de jenama' dan aku tau kalau kes mcm ni.. mmg susah nak cari cover kat pasaran sebab tak popular.. kdg2 kita semua mengalami masalah yg sama.. yelah.. kdg2 ada keperluan tapi budget kita pulak tak banyak.. kalau bende tu memuaskan hati.. apa salahnya.. lantaklah apa org nak cakap.. mungkin kita dlm proses menabung..

oklah.. cerita pasal cover android ni.. bila aku g rumah kawanku ni.. terus aku ukur.. kiri kanan atas bawah.. tebal nipis.. lubang camera.. dan dgn ukuran tu aku buat lah cover android dgn corak ala2 burberry (permintaan pelanggan) nasib baik ade sikit kain tu.. sebab seingat aku beli kat Medan last year.. dan ntah bila la aku nak g lagi..

lebih kurang sehari proses menjahit tu.. campur dengan menepis godaan dari Mia yg mcm2 jugak karenahnyer tu.. siaplah cover android tu.. ni antara pict yg ada.. sekian, maceh!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...