Susah nak cari T-Strap Shoes

Dah lama aku cari kasut jenis ni kat kedai-kedai kasut.. tapi susah sgt nak jumpa.. Tak kisahlah lau orang kata dah ketinggalan zaman ke.. pada aku fashion tu macam roda jugak.. sekejap timbul.. sekejap hilang..
putih nampak sgt menawan!
biru ni nampak cute dan simple!

Seriously, aku memang minat giler kasut2 jenis T-Strap nih.. sebab nampak simple.. kasut jenis T-strap ni sebenarnya dah popular sejak tahun 1920-an lagi.. sampai sekarang masih ada peminat tersendiri..
aku saya suka design ni tapi bukan color coklat ni..

huihs.. bayangkan.. berpuluh2 kedai kasut yang aku pergi susah aku nak jumpa kasut kegemaran aku nih.. peliklah.. walhal aku rasa simple je kasut nih..
comel!

Kalau tgk kat majalah-majalah fashion sekarang, kasut jenis nih dah banyak improvement.. tapi aku still suka yg simple jugak.. walaupon kadang2 aku agak terpesong ketika memilih kasut jenis ni sebab tertarik dgn kasut jenis gladiator/spartan..(sebab ada T-strap jugak kat tengah2 tuh)
mana satu nak pilih ni?
paling sy suka!
mia pakai tentu comel!


Pict by GOogle

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...