malas la nak layan

pemikiran seorang perempuan ni memang berbeza ngan kaum adam... tapi selalunya... pandangan org lelaki nih memang lebih positif... bukan nak menangkan kaum2 adam nih... tapi lau kita tengok memang lebih banyak wanita yang mengalami sakit kepala... sebabnya, semua masalah dier nak pikir... dari masalah kecik..besar... remeh pon nak pikir... aku akui sbg seorang perempuan aku mmg tak bley nak elak bender ni... lau suami salah letak barang pun rasa macam nak marah jerk.... rasa jew... tapi tak marah pon...

kadang2 pernah gak rasa macam tak moh jadi macam nih... terlalu tension sangat jadinyer nanti... lau boleh nak jadi orang yang berfikiran positif jugak... malas la nak layan perasaan kan... (sbb org perempuan tak pernah berenti fikir...) kdg2 pikir
"lau buat ni kang... jadik macam ni pulak..." atau "kalau aku buat cam gini pulak... si dia terasa hati... tapi kesian pulak dengan si anu tu..."
cam gitulah contohnyer!

malaslah nak layan... penat kan!

ye kew semua perempuan pikir mcm tu? ke aku sorang jew???
ah malas la nak layan!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Lizzie Yasmin said...

Yelah.. org ppuan nie lg complex.. sume benda nk perfect... laki nie ala kadar.. jer.. mls nk peduli..

~cintaBlog~ said...

tu la... waktu tido pon aku pikir gak... tak caya? sbg contoh, penah tak waktu2 ko tak der idea... tiba2 masa bangun tido ader je idea... sudah pastila waktu tido kita fikir cuma kita x perasan... cewah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...