umpan dari ayah!

title ni dpt masa tgh sembang ngan katak pink ..
mase aku kecik2 dulu... setiap kali ayah ajak aku g jumpa doktor gigi, mesti aku takut.. aku rela menahan sakit dr jumpa doktor gigi tuh...
http://emo.huhiho.com
tak tahulah nape takut sangat... lau jumpa doktor bese taklah takut sampai cam tuh sekali.. jadi oleh kerana susah nak g klinik gigi... ayah "umpan" aku dengan kamus bergambar!

tak tau lah korang ader ke tak... tapi aku rasa ramai yang ader kamus ni mase sekolah rendah dulu!.. best giler bile dapat kamus ni... hilang sakit gigi aku...

kamus ni best sebab cara penyampaiannyer simple tapi bebudak senang nak ingat.. ader bahasa melayu n bahasa enggeris sekali.. ada bahagian2 macam bahagian buah-buahan, pakaian, dan macam2 lagi... semakin hari kamus ni makin advance! oleh itu setiap kali aku g klinik gigi ayah akan belikan kamus ni... lau aku nak ingat balik berapa kali aku g klinik gigi, aku kira jerk kamus bergambar tu...




pict ni aku amik dari laman web kamus nih.. klik sini lau nak tgk2... boleh beli untuk anak atau pun adik2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...