luahan kretiviti

selain mula 'gila blog'...

ada 2 benda lain yg sy agak 'giler' jugak..
1)cupcake
2)scrapbook

buat masa sekarangla. sebab saya memang ingin buat macam2 dalam hidup saya. saya suka cuba benda baru. memang ada sesetengah orang kata kalau nak ikut hobi ni, ada orang sanggup membazir demi nak puaskan hati sendiri. contohnya 'giler kereta', 'giler memancing', 'giler kasut' dan macam2 giler lagik.. (tak termasuk 'giler kentang')

bagi saya pulak.. ianya bergantung kepada individu. kalau ada duit lebih dan masa terluang tak salah rasanya... ada hobi dan aktiviti yang bleh buat duit. Saya pulak belum lagi ke arah bisnes.. (walaupun ada juga cita-cita)

occaylah... apa yang saya suka pasal cupcake ialah :-
1) boleh d makan
2) mungkin saya boleh buat kek untuk anak saya
3) macam main playdoh/tanah liat bila saya 'bermain' dengan fondant
4) mungkin boleh buat bisnes satu hari nanti
5) tidak membosankan

apa yang saya suka pasal scrapbook ialah:-
1) boleh d simpan sebagai kenangan
2) dengan cara ini saya boleh meningkatkan kretiviti
3) so colourful..
4) gambar2 saya akan di cuci. tidak terperuk dalam pendrive sahaja!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...