mia oh mia


tak sangka mia aku nih da nak hampir 7 bulan..

kejap jerk rasanya... rasa2 baru semalam je aku bersalinkan dia... (seb baik sakitnye da hilang) =)

da pandai membebel minah kecik ni.. da tau nak ajak mandi kolam.. bile naik jer, tau pulak mengamuk sakan... hehehe... paling aku suka bile tengok dia main jari2 die yang tembam tu... past tu mengomel-ngomel sendiri.. bila aku tukar channel, dia ketawa terkekek-kekek... oleh kerana aku suka tgk dia ketawa, aku tukau je channel tu banyak2 kali... sekali ayah dia marah daaaaa..... nak tengok bola!!!!!!!

hehe.. skrg nih, nampak je aku da siap2, wangi2... dia dah angkat tangan minta di dukung... lau aku wat tak layan, mengamuklah apa lagi... tapi lau aku angkat je, dier trus ketawa... aiseh, suka berjalan anak aku nih..

bila g melawat nenek dia kat keramat, mula2 dia nangis... bila tgk tv nenek yang besau dabak tu... terus dia leka... lepas tu nenek dia bagi duit terus dia amik.. lau auntie nya buat pilihan rm5 n rm10, dia amik rm 10, lau tukar kiri kanan, still dier amik rm10, pikir aku "dia minat kaler merah kot"... tapi lepas tu diberi pilihan rm10 n rm 50.. dier amik rm 50 daaa... eh, SUMPAH aku tak hajor cangitu!!!!!!!! hehe... mia ni nak jd accountant kot!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...