pencinta cake


Sebenarnya semua hari best.. tapi lau hari rabu ni kurang sikit malasnye.. tak macam hari senin bile nak g kejer rasa macam nak seret jerk bantal sekali... hehe. lagi satu lau nak tengok movie tiket murah.... alahai cik kak oi... sempat ke nak gi tengok wayang lau ader anak kecik nih??? sapa nak jawab tu...

paling best hari rabu jerk... saya suka balik awal sebab suka bukak channel travel n living... ape agaknye yang best kat channel tu yerk? (sbb emak2 macam saya jerk kot suka bukak channel 707 n 703)

so... pengumuman semua untuk bebudak pastry.. bukan mak2 macam saya jerk yang mesti tengok rancangan ni... CAKE BOSS... reality show pasal orang buat kek... (aku ni tgk jer.. mengumpulkan resepi... buatnya ntah bebila ntah!)

memang best wooo... cantik2 cake si 'buddy' ni buat.. geram saya tengok! ahhhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...