Arenaa Diner | Tempat lepak yg cozy

aku memang da lama teringin nak review tempat ni.. mcm cozy je tempat ni u olls.. da berapa kali aku lalu lalang tempat ni.. tapi x singgah2.. lagi2 bila pikir tmpat tu susah nak parking..

kalau di tengok tmpat ni.. mcm kat dalam tv citer org putih.. mcm kat movie la.. tempat melepak mlm2.. mcm kat US la konon.. eceh.. tmpat ni kat kuala lumpur la.. mn lagi..

kay.. biar aku bg tau tempat ni nama nyer Arena Dinner dan yg paling ohsem.. makanan kat sini bukan je sedap tapi murah beb!! berpatutan la.. dan lau bawa budak pon.. seswai jugak..




memula hasrat mlm ni nak jumpe cik katak pink tu(blog list).. tapi dier ade urusan lain jadi dengan tak sengaja kitorang pon menyinggah kat Arenaa Diner ni.. betul2 bawah hotel Arenaa Mountbatten kat jalan Tun Perak.. dekat2 dgn Puduraya. Rasanya tempat ni macam di buka 24 jam.. dan makanan kat sini pon ada banyak pilihan seperti western, japanese food, dan ada set untuk breakfast sekali.. ala2 citer mat saleh lau teringin nak mkn pancake tu boleh la menyinggah selepas subuh..


tenang je lepak sini..

oleh kerana kitorg ni tak berapa nak lapar.. kitorg order beberapa hidangan je.. rugi pulak lau da sampai tapi tak merasa ape2 lebih lebih lagi harge kat sini mmg murah jd kitorg pon cuba lah sloppy joe burger dan spaghetti carbonara.. eh mmg ohsem la carbonara kat sini.. milky dengan rasa cendawan yg pekat.. mmg besh.. burger pulak sgt la sedap (kata encik suami) dan aku suka sbb rasa patty dier mcm ader rasa crunchy cuma pada aku tak seswai sbb aku tak suka masin sgt rasa beef sauce tu.. tapi masih dalam kategori sedap dan tidak memuakkan..


spaghetti carbonara ni harganya RM 8

Sloppy Joe ni berharga RM 12.00

minuman pulak aku order milk shake vanilla dan milk shake strawberry.. dan rasanye mmg sangat sedap.. oleh kerana kami sakit tekak.. vanilla shake ni melegakan lah jugak.. dan yg best nye.. milk shake kat sini berharga RM 5- RM6 saje!!


sedap sgt vanilla shake ni.. setiap satu berharga RM 5

kay la.. tak guna bercerita panjang lau korang tak g.. past tu korang recommend bende ape yg sedap ek.. nanti2 aku dtg lagi.. cekedaut!!

budak demam


tak dapat jumpa cik katak pink, heret cik katak hijau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...