segmen segmen segmen

sejak dua menjak ni.. ramai org buat segmen.. ada yg buat give away.. macam2 dan pusing2 org yg menyertai adalah yg sama.. kiranya dlm dunia belog ni kene saling support menyaport.. aku tengok ada je org nak menyertai.. agaknyer sebab derang mmg dah popular.. tgk follower pon da pangkat ratus ratus.. ribu riban.. kalau aku nak buat segmen malu je.. follower aku tak sampai 100 pon.. tapi rasa2 nak buat gak.. past tu nak bg hadiah brg2 craft.. or handmade yg aku buat sendiri.. cuma tgkla lau da popular skit.. lau da rajin nak mengupdate belog kan.. aku nak gak cari bloggers yg suka craft n handmade.. boleh kongsi citer.. tapi lau x de sambutan mmg malu giler.. sebab tu sampai skg tak pernah buat segmen.. huhu

2 comments:

Unknown said...

Bella nak bantal tu. Serius!

~cintaBlog~ said...

cushion cover ni bella.. berharga rm 28 ape2 hal send kat email azura_anethum@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...